Кіровоград, Україна

dmytrotuteshniy


Хоч які великі жертви — боротьба конечна.


Previous Entry Share Next Entry
Чия мова вторинна і пародійна
Кіровоград, Україна
dmytrotuteshniy

Від частого повторення брехня не стає правдою, однак усе більше тих, хто не вміє чи не бажає логічно мислити, проявляють готовність повірити в неї. 
Щось подібне сталося з не одне десятиліття пропагованими московською імперією міфами про «вєлічіє і могущєство русского язика», про «вєлікого Леніна», котрий «на ньом газгавагівал». Ну і нехай собі тішаться московити тією «величчю», як дурень цвяшком. Нам, українцям, у своїй незалежній державі що до того?
У тім то й річ, що вигаданий колись для ідеологічного виправдання уярмлення та тотальної русифікації пригарбаних Москвою народів міф продовжує руйнувати свідомість пересічного українця й сьогодні, а його адепти перейшли до ще більш нахабних і провокативних форм пропаганди.

Дід-усь (укр.) — дед-ушка (рос.)

Трав-ичка (укр.) — трав-ушка (рос.)

Голів-онька (укр.) — голов-ушка (рос.)

Молод-ичка (укр.) — молод-ушка (рос.)

Хат-инка (укр.) — изб-ушка (рос.)

Прочитайте вголос лівий стовпчик – це ж музика!love Тепер почитайте правий…Незалежно від роду, породи, живе, неживе — усе поспіль «аша», «уша», «ушка».uhmylka

Отож, приховуванням правди, ретушуванням її напівправдою, брехнею, чи як ниньки модно казати, макіяжем, задавненої хвороби не вилікуєш, лишень загостренню процесу сприятимеш. Тож і у відношеннях межи народами-сусідами мусить бути чітка ясність. Хто, коли, що, кому, як... Хто кому майбутню столицю заснував... Хто кого читати, рахувати навчив... Хто кого у верхів’я Вологи, Оки, а хто кого до Магаданів, Соловків відселяв... Хто кому писок під Оршею, Конотопом, Чудновим натовк, а хто кому - під Полтавою, Крутами...

Насамкінець зазначимо: хоч ми звільнилися від державного, фізичного рабства Московії, багато з нас залишилося в рабстві духовному: у московській церкві, у московській мові, у вторинності та пародійності якої ми щойно переконалися. Тож позбудемося змосковщення в душах своїх, молитвах своїх. «Бо коли молюсь я мовою чужою, то розум мій без плоду», - речуть біблейські віровчителі. «Пустопорожнім мозок мій стає, - додамо від себе, - коли я й мислю (чи мислю?) чужинською мовою». Тому й бідуємо на найбагатших у світі чорноземах. Проте так більше бути не повинно і не буде.

За мат. книги Коваль C.B. Чия мова вторинна і пародійна

Довідка:
Сергій Васильович Коваль — член Національної спілки письменників України та Національної спілки журналістів України, дійсний член Міжнародної академії оригінальних ідей; яскравий сатирик, гуморист, гострий публіцист, дослідник витоків української цивілізації, проблем формування російської мови у її слов’янському блоці.


?

Log in

No account? Create an account